Translate

fredag 30 mars 2012

Sån här dag grejs :P

Dag 1: 10 fakta om mig.
Dag 2: Min klass.
Dag 3: Mitt rum.
Dag 4: Min dag.
Dag 5: En konstig tid i mitt liv.
Dag 6: Mitt bloggnamn.
Dag 7: En väldigt nära vän.
Dag 8: Planer för vintern.
Dag 9: En bild av något som gör mig glad.
Dag 10: En bild på mig från förra året och nu. Hur har jag förändrats?
Dag 11: Detta hade jag på mig idag.
Dag 12: Mina rädslor.
Dag 13: En bild på mig som reflekterar min personlighet.
Dag 14: 5 saker jag hatar, 5 saker jag älskar
Dag 15: En tid jag saknar.
Dag 16: Någonting jag är beroende utav.
Dag 17: Mitt favoritplagg.
Dag 18: Bloggar jag läser.
Dag 19: Bästa tiden på året.
Dag 20: 4 bilder som visar området där jag bor.
Dag 21: Roligaste händelsen idag.
Dag 22: 5 intressen.
Dag 23: Något pinsamt jag har gjort.
Dag 24: Tv serier jag följer.
Dag 25: Min Familj.
Dag 26: Drömmar.
Dag 27: De närmaste åren, vad händer då?
Dag 28: Vad jag har ätit idag.
Dag 29: Saker som gör mig ledsen.
Dag 30: Sammanfattning utav den senaste månaden
Dag 31 tillägg av mig : En bra basketspelare från Lf :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar