Translate

tisdag 1 juli 2014

It'll come back for you, and i'll be here for you

Helgen var rätt så bra faktiskt! I fredags så for jag och min syster till stan för hitta en present till min pappa. Sen i lördags for vi till storheden och kollade på lite grejer. I söndags satt jag bara hemma och chillade ute i värmen.
Igår så var jag barnvakt till min lillebror. Vid 1 kom Pernilla hit. Vi körde vattenkrig och satt å chilla på baksidan.
Idag så for jag och Elin och Hugo in till stan och träffade min moster och sedan for vi till min mamma. Det var en rolig dag.
Imorgon ska jag troligtvis fara och kolla min syn, eftersom att på torsdag ska jag gå en kurs så jag kan börja övningsköra! Najs ändå!! Sen på torsdag så fyller även min pappa år! Och dagen efter fyller jag år!!
Så kommer troligtvis inte hinna blogga. Till helgen ska vi även åka upp till stugan och gå på en marknad i Pajala! Så vi får se när nästa inlägg kommer upp! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar