Translate

tisdag 8 juli 2014

Crazy, stupid, you and me

Dagarna bara flyger iväg. Men ska försöka skriva om vad som hänt dom senaste dagarna.
I fredags så fyllde jag år! :D Började dagen med att jobba lite på min pappas jobb. Kom hem vid ett. Då chillade jag. Sen åt vi tårta och fikade. Sen åkte vi till stugan och firade lite där. Fick lite presenter osv. 
Dagen efter så for vi på en marknad. Jag köpte en börs och solglasögon. Sen åkte jag några karuseller. Jag köpte även godis och sånt. Sen efter det for vi tillbaka till stugan. 
I söndags så var det svin varmt, så vi åkte iväg med båten till en liten ö vid min stuga. Det var kul, men vattnet var hur kallt som helst. Jag förfryste typ mina fötter.
Igår så började mitt riktiga sommarjobb. Det var svinvarmt, och vi satt ute och plockade ogräs. Jaja vi var ute iaf. Fast det var väl inte det roligaste man kan göra sådana varma dagar. 
Idag var det också sommarjobb. Det var även ännu varmare idag. Efter jobbet så for jag till stan och träffade min moster. Hon köpte en väska åt mig i present :D Tack! 
När jag kom hem så hade jag även fått en kamera av mamma och pappa!! <3 Den är grym! Älskar den! <3
Jaja nu ska jag chilla lite. Ska upp tidigt imorn. Imorn på natten ska jag även jobba på hamn festivalen så kommer bli lite sömn nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar