Translate

söndag 13 april 2014

Happiness is a direction, not a place

Helgen började väldigt bra. Kunde knappt bli bättre. I fredags så kom Pernilla hit å vi for å köpte dricka å lite mer grejer. Vi såg på en film å fikade massa. Vi gjorde det här för att Pernilla skulle åka till Thailand i lördags.
I lördags vaknade jag vi halv 10 typ. Vid 11 for jag och handlade med pappa till vråken avslutningen.
Den började 12. Det var kul där. Jag vann priset årets domare!! Hahah.. Efter det gick jag hem för att fixa mig för Northland. Om dom vann matchen så skulle dom få guld!!
Jag var där med Amanda. Matchen var väldigt jämn och det var typ hur mycket folk som helst där.. typ 3000 eller mer. Var svin varmt där inne. Northland vann iaf match så dom van SM-GULD!!!!! Så jävla najs asså!! Deras första guld ever!!!. Det var typ fest där hur länge som helst. Fast jag åkte hem.
Idag har jag typ inte gjort så mycket. Har sett massa filmer å bara chillat typ. Har varit så jävla trött från igår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar