Translate

torsdag 1 maj 2014

We're just gonna be who we are

Okej detta är ett väldigt sent inlägg. Klockan e typ 3..
Veckan som gått har jag hunnit med massa. Tränat, fixat massa rest uppgifter i skolan, träffat släktingar, sett serier osv. 
I söndags var jag på kalas hos min kusin Niklas som blev 13år!! GRATTIS!! :D
 Vi är nu lediga resten av den här veckan vilket är skönt! Idag så var jag på skolan och sen efter de for jag till hallen. Var där med Amanda ett tag sen vare träning. Den var jobbig men väldigt rolig!  Efter de så for jag hem å duschade och sen kom Miranda hit. Vi har varit på Willys och sett 2 och en halv - 3 twilight filmer. Jag blev så jävla trött att jag gick till mitt rum vilket jag är just nu. Dom ser fortfarande. 
Imorgon kommer mina kusiner hit! Sen vet jag inte så mycket mer. Tar allt som de kommer! 
På lördag äre block 2 i domarutbildningen! Vi ska ha praktik å döma en cup! Sen har jag lite små planer för slutet av veckan!! Då kommer även Pernilla hem från Thailand 😃


Grattis niklas! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar