Translate

lördag 15 mars 2014

We are young and dumb, always chasing something

Haha yes nu börjar jag känna mig lite mer aktiv här i alla fall. Heheh..
Igår på skolan så hände de väl inte så mycket.. Jobbade massa på datorn typ. 
Sen efter skolan följde Pernilla mig å Elin hem. Vi snackade å så till vi gick till hallen. När jag kom hem från hallen så var jag tvungen att skynda mig rejält till bussen mot LF.  Från början var jag där med Amanda,  Pernilla, Miranda, Elin, Wilma och Mikaela. Men sen efter första så splittrades alla så jag satt med Amanda :P. Vi blev frågade om vi ville skjuta halv plans skott grejset men ingen vill.. Haha om vi hade lagt den hade vi tjänat 10 000 kronor.. Det hade ju inte varit helt fel eller? 
Jaja idag så har jag varit i Råneå typ hela dagen. Min syster har haft cup där. Ska dit imorn också. Dom vann båda matcherna så dom ska spela semifinal. Det har varit kul därborta :P
Sen när vi kom hem for vi till Northland. Jag var där med Amanda å Alicia! Vi hade väldigt kul :P
 Hehe nu ska jag typ sova eftersom att dom har match 8 imorn.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar