Translate

söndag 5 januari 2014

Yesterday is history, tomorrow is a mystery

Nu kommer lite bilder från 2013! Året har varit grymt bra. Jag kommer säkert inte att ha bilder från alla händelser men tog dom flesta som jag hittade och kommer ihåg!  Bilderna är inte i nån ordning för 5öre men men..

Från One Direction Konserten <3
Uppe på berget i Svanstein 
Klassfotot 
Jag och Pernilla i min stuga 
Jag och Elin I köpenhamn
Julafton
Elin å pappers Bieber
En till Bild från konserten 
Från turkiet
Turkiet
Luleå kalaset
Turkiet
Luleå kalaset
turkiet
This is us på Premiären <3
Basket i turkiet
Turkiet
Från i somras i Vaasa
Ännu en till från julafton
Vaasa
Mitt gamla lag efter 2 guld i DM
Elins lag efter Leos cup guld
Med skolan på isen 
Scania 
Bio med Pernilla
Prao i Kalix
Köpenhamn
Bieber konserten
Bieber
Bieber 
Starbucks i köpehamn <3
Flyget till turiket
One Direction
One Direction
One Direction
Jag och Pernilla första doppet i början av maj
Jag å Elin på flygplatsen påväg mot turkiet
15års dagen
God klass när det var svin varmt ute i somras
Tunahallen 
Det man längtar mest till just nu, WWA Tour i Juni <3
our moment

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar