Translate

söndag 29 december 2013

don't be the same, be better!

''jul-helgen'' har gått väldigt fort. Jag fick massa najsa julklappar. Vissa behövde jag mer än andra men allt var bra. Sen nu i helgen så har jag varit och sett när min lilla syster har spelat match. Dom har haft cup hela helgen. Dom fick ett silver tillslut. Jag tycket att dom spelade bra dom flesta matcher, men har haft några perioder där spelet inte stämde.
Sen efter finalen idag så hade vi sjukt bråttom till LF. Vi for och hämtade mat på donken å sen hämtade vi min syrra som var hem å duscha å sen for vi dit. Jag var där med Amanda och Miranda. Det var fritt inträde så det var ju sjukt mycket folk där så knappt man fick platser. Men efter första perioden så slapp vi stå och fick sitt på långsidan. As bra platser.
Jaja snart är det nyår. Vilket är najs. Ska åka till min stuga så kanske inte kommer att uppdatera men jag tror jag kanske kan lägga upp en lite summering av det långa året. Kommer inte ha bilder från det första halvåret tack vare att min telefon har craschat så har inga bilder men har från typ augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar