Translate

tisdag 15 oktober 2013

We will allways be togheter, don't you worry

Jahaaps :P
Igår var vi med skolan i gymnasiebyn hela dagen å kollade runt på dom olika linjerna typ. Det var fett tråkigt att bara lyssna massa men man fick ju veta massa info om dom olika linjerna. Kanske lite väl mycket att ta in på en gång.  Jaja vi var där hela dagen å efter de så var jag så fett trött så jag gick typ hem å sov.
Idag var vi också inne i stan fast bara halva dan! Vi var där och kollade på dom gymnasium som inte är kommunala typ. Jag tror att jag ska välja ett kommunalt ändå. Fast än dom verkade bra, men dom andra verkade bättre.
Jag är nästa säker på vad jag vill gå, det står mellan 2 linjer. Kan skriva dom sen.
Vi for iaf tillbaka till skolan efter halva dan.  Vi hade so å spanska sen slutade vi. Efter skolan har jag typ varit me min brorsa hela dan.
Fast vi 8 for jag å pernilla ut å sprang :P Heheh det var typ najs men jobbigt :P..
Här är some pictures från helgen och så :P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar