Translate

torsdag 15 augusti 2013

Don't let me go, cause i'm tired of feeling alone

Hej!
Dom senaste dagarna har det väll inte hänt så mycket!
Har tänkt ganska mycket på saker och ting! T ex på vad jag ska göra med min basket.. Börjar bli väldigt less just nu!  Alla sitter och är taggade på säsongen som börjar men jag är inte de! Ska fortfarande vara coach och se på LF men tror inte att jag har lust att spela! Det är ju inte kul att gå till en hall 4 gånger i veckan och känna att det inte är roligt utan bara vänta på att det ska sluta. Det är så jag känner. Tror jag ska börja gymma och simma istället! Det ger mer :)
Annars har jag dragit på mig feber så här i slutet av sommarlovet. Vaknade i natt av att jag frös som jag vet inte vad så jag tog en extra filt och tjocktröja på mig, sen i morse kände jag att jag nog borde ta  och om jag har feber då hade jag såklart 39° feber.. Kul att sluta sommarlovet på detta vis... Känner att jag är sjuk hela tiden typ.. Jaja vad kan man göra åt de?
Idag var min moster och hennes familj och åt här. Det var väldigt trevligt fast än jag var halvt döende av feber! Men den hade gått ner lite på kvällen så kunde vara lite social iaf.
Jaja ska börja vända på dygnet känner jag efter som att skolan börjar på måndag så godnatt...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar