Translate

tisdag 23 juli 2013

3 Years Of One Direction

Jag kan knappt fatta att det bästa bandet i världen idag har 3 års jubileum :D
Jag har inte gillat dom så länge personligen men 1 och ett halvt/2 år har jag nog ändå lyssnat på dessa 5 sjungande pojkar :D Jag kan inte säga att det har varit några bort kastade år, snarare tvärt om! Det har varit 2 riktigt bra år! Man har alltid kunnat lyssna på deras musik! Hur man än kände sig! Om man var ledsen kunde man lyssna och bli glad! och man kan lyssna när man är glad och bli ännu gladare!
Liam, Harry, Louis, Niall och Zayn är dom roligaste, snyggaste, coolaste och bästa jag vet!
Jag hoppas att det blir hur många år som helst med One Direction! För som det ser ut nu så blir dom bara bättre och starkare som grupp. Hoppas att deras album släps snart! Om 36 dagar släps deras film och snart släpps även deras parfym :D och nästa år blir det en ny turne Kan knappt vänta nå mer!!!
Så just nu ser det ut som att världens största pojkband just nu kommer att ha en fin framtid!  Och jag kan inte mer än längta att följe med och fortsätta att lyssna på dom :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar