Translate

lördag 29 juni 2013

you don't need to be afraid for being scared

Okej!
kom hem från kalix igår! Åkte med min moster och mina kusiner hem och dom stannade och sovde här! Tidigt imorse åkte min moster och hennes ''kille'' iväg till kiruna och vi skulle vara barnvakt åt mina minsta kusiner! vi ska vara det till imorgon!
idag hade vi ett litet kalas på baksidan till alla som fyller år eller har fyllt år den senaste veckan! fast jag och pappa som fyller år 3 och 4 juli firade vi inte än :) min kusin fyller år på samma dag som mig och hon fyller 5 och jag fyller 15 :) så de är exakt 10 år mellan oss!
Annars har Pernilla varit här ;) vi har cyklat massa :p. Först till dollar sen storheden och sen till candy corner! vi har snackat massa och sånt! sen har vi planerat lite grejer som jag kanske skriver om sen :p

En sak till innan jag ska sluta med detta lååånga inlägg! Just för tillfället är bloggen utan header! det kan ändras under kvällen eller imorgon om jag har tid ;)

Nu från oss alla till er alla HEJDÅ för ett tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar