Translate

lördag 27 april 2013

Nothing can ever replace you

Igår var jag hemma igen! Hade 39° feber på torsdags  kvällen! Fast på fredagen hade ja inte så mycket strax under 38! Fast hade väldigt ont i huvudet! Jaja satt och kollade på serier och myste i mitt rum! Haha det var najsss :D Idag var jag lite bättre hade bara ont i halsen men annars vare ok så vi 20 i 11 for jag till hallen för att göra i ordning för basket avslutning! Jag stod typ hela avslutningen och gav ut varmkorvar :P haha ;) Men jag fick även ta emot ett pris för att jag har varit tränare ;) Haha :P Pinsamt ändåå.. Jaja... Nu sitter jag hemma. ska snart vara barnvakt åt min brorsa :P Kul :P. Haha
Imorn ska jag åka på kalas i Kalix :P Min kusin fyller 12 år  idag :P Men vi åker dit imorn :P  
Jaja ska nu börh´ja göra om lite här på bloggeeeennnn :P Så vi får se om jag orkar bli klar idag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar