Translate

tisdag 5 februari 2013

Never let you go

Hej!
Igår var jag med laget och sålde toalettpapper. Det kanske inte var ett så smart drag med tanke på att jag redan innan kände mig sjuk. Jaja de var snöstorm och kallt så när man kom hem hade man fått feber..
Lördagen: Kanske inte var den bäst för vårt lag efter att ha förlorat ganska stort. Ska inte säga hur stort..
Söndagen: Var jag och pernilla först på stan sen for vi en sväng till storheden också. Det slutade med att de enda vi köpte var hårfärg. Vi färgade på varandra. Det blev väll inte så fult i sig men färgen är inte så fin. Nästa gång jag färgar ska jag köpa lite mindre rödaktig färg.
Och efter som jag är sjuk idag så blire inge LF ikväll :( jaja dom har nästa hemma match om 1 vecka.. Bara å vänta då...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar