Translate

onsdag 27 februari 2013

My life would suck without you

Tjena tjena!
Idag har jag varit barnvakt åt min lillebror hela dagen typ! Fast pappa kom med lunch från MacDonalds! Det var nice! Fast vi 3 åkte vi till Arcus och vi var där ett tag sen får jag hem och åt och for sedan tillbaka för att se på Northland!
Dom förlorade med 1 poäng! Matchen var inte så bra.. Jag tyckte att de var kul iaf! Det tycker nog dom jag var med också! Men mest Elin kanske! För hon satt och kollade på boyz som satt framför oss! Fast vi andra hade de nice och satt och kollade på matchen och små prata om najsa saker! Det var kul!
Jaja imorn ska jag och Hugo till stan för att kolla när Elin tränar i hälsans! Varför vi ska dit är ett mysterium! Men Hugo längtar till att åka buss iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar