Translate

tisdag 22 januari 2013

Sometimes we all need to feel special

Hej!
Skolan flöt på väldigt bra! Jag och Pernilla ÄGDE på cirkus :D Haha sen efter skolan for jag hem och hämta bollen och drog till hallen och sköt några skott. Kanske landade på en 200.
Gick hem från hallen kvart över 5 för jag var tvungen att passa en tid. Jag och pernilla och min syster for vid halv 7 och kollade på min kusins hockey match här i luleå. Hans lag vann med typ 5-3 :D Vi hade väldigt kul både under och efter matchen ;) Haha inga mer detaljer. Nu ska jag dra.
Seeeeees imorn :P

6 kommentarer:

  1. Varför hade ni kul efter matchen?? :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha för vi fick stå och prata med dig ju :D Det kan ju inte vara nå annat ;)

      Radera
  2. jag tyckte att de var kul att vara med dig och vänta på martin, jag vet inte vad julia och pernilla tyckte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tyckte också de :P vad annars liksom?!?! ;)

      Radera
    2. hahaah exakt det var ju precis det vi tyckte var kul!!! absolut ;)

      Radera
    3. Haha Ja eller hur ;) Desso är så rolig att prata med ;)

      Radera