Translate

söndag 30 december 2012

Stop talking and do something to change it

Hej hej :P
Idag har jag varit en sväng till storheden. Köpte typ inget men ändå.
Sen for jag min pappa och Elin och hämtade upp min mamma och Hugo för att fara och se basket. Elin stannade hemma.
Dom som spelade var typ ''gamla'' Plannja mot eos. Imorn ska jag fara och se på Lf future mot eos. :D
Ska även till min stuga för att fira in det nya året ;)
Jaja har tänkt på en grej när jag var på basketen idag. Det var några LF spelare där btw. Jaja dom borde inte få höra så mycket skit från alla Luleå bor bara för att det går som det går för dom. Alla sitter ju nu på läktarna och gnäller på dom. När det egentligen är så att vi borde ''stötta'' mer. Dom spelar inte bättre av allt skit. Så jag ska börja vara lite positiv och säga att: LF vinner guld punkt slut ;) hhaha men till slut spel ska dom ta sig iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar