Translate

söndag 30 september 2012

music...


1. Vad lyssnar du på just nu? One Direction - Live while we're young
2. Nämn en låt som gör dig ledsen.  Moments ;')
3. Vilken är världens mest störiga låt just nu? Gangam style ( stavning)
4. Favoritband/artist, of all time? One Direction
5. Band/artist du nyligen upptäckt? Vet inte. Men ganska nyss så Olly murs kanske
6. Bästa kvinnliga röst? öööh... Har ingen anning.
7. Bästa manliga röst? One Direction killarna ;)
8. Vilken musikstil lyssnar du mest på? Pop typ
9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad? Typ One direction eller nå sånt.
10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig?  Olika. men samma som typ alla svar :P
11. Senaste konserten? Ulrik munther på lule kalaset.
12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu?  One Direction. Roliga svar på frågorna känner jag...
13. Mest hatade bandet/artisten?  öhh.. Svårt men kanske.. Jag vet inte.. Finns många jag inte står ut att lyssna på men ingen som jag direkt hatar.
14. Har du träffat någon känd musiker? Ja.
15. Om ja, vem/vilka? ulrik munther
16. Senaste låt du hörde på radio/cd etc? Radio - ingen aning. Cd - nån one direction
17. Vad tycker du om klassisk musik? Inte min typ...
18. Vad tycker du om countrymusik? Nja..
19. Vad tycker du om death metal? Nej inte min still... Usch..
20. Vilken låt lyssnar du på nu? Ser x-factor.  men fortfarande LWWY.
21. Lyssnar du på musik på främmande språk? Engelska... men är nog inte så främmande...
22. Om du var ett instrument, vad skulle du vara? Piano.
23. Lyssnar du på radio? Ja :9
24. Gillar du Mtv? Ja. Ser på de ofta.
25. Gillar du Spotify? YES!! Mitt liv typ. Lyssna always på de ;)
26. Vilken låt beskriver dina känslor just nu? Vet inte är väldigt trött.
27. Låt(ar) som beskriver ditt liv? Vet inte de häller...
28. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Hahah Ja.. Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne, Niall Horan och Zayn Malik
29. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen? Nån i one direction...
30. Favoritfilm soundtrack? Vet inte..
31. Vad lyssnar dina föräldrar på? Gamla låtar från 70-80 talet...
32. Vad lyssnar du på precis nu? Vilket chat om de. Men just nu lyssnar jag faktiskt på Will.i.am This is love ;)
33. Använder du bandtröjor? Kan hända ;P
34. Ska du på någon festival nästa sommar? Nej inte vad jag planerat än...
35. Topp tre favoritband? One Direction, Lupe Fiasco och kanske jag vet inte...
36. Topp tre mest spelade låtar?  Just nu? LWWY, Everything about you och One Thing
37. Mest överskattade band just nu? Vet inte...
38. Bästa skivan någonsin?
up all night.
39. Din första egna skiva? Typ Hannah montana... :D hahhaahha
41. Hur många låtar har du på din iPod? Har spotify. Men annars kanske 80..
42. Är du medlem på något musikcommunity? Nja..
44. Den bästa låten som någonsin skrivits? Alla One Direction!!
45. Senaste STORA bandet du såg? Stor och stor. Ska iaf på Justin bieber i april.
46. Vilken blir din nästa konsert? Justin bieber-.....
47. Lyssnar dina bästa kompisar på bra musik? Okej..
48. Hur många riktiga skivor äger du? KAnske 15..
49. Hur många singlar äger du? 1
50. Vilken låt lyssnar du på just nu? One Direction One Thing! ;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar