Translate

söndag 23 september 2012

Let's go crazy crazy crazy till we see the sun

Hej!
Har inte blivit mycket bloggande i helgen...
Har haft en tränings turnering i arcus hallen.
De har gått bra för oss. Vi har vunnit 2 och förlorat 1. Men den vi förlorade vann dom andra med 1 poäng, så de var ju jämt matchen ut.
Annars då? Jo igår kväll kom min moster och martin, Niklas och Emelie (mina kusiner) hit!
Vi var ute lite och sen gick vi och köpte godis. Men var tvungen att gå och sova tidigt igår, jag hade match 8 i morse. Men vi hade den svin kul och prata om allt möjligt.
Sen fick jag också veta att mina kompisar hade varit hemma hos mig när jag hade match. Dom hade varit med min syster... Kul.. Eller inte..
jajaj snart äre X-factor sen äre Partaj och sen får vi väll se vad som händer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar