Translate

tisdag 3 juli 2012

you say best when you say nothing at all

TJARÅÅÅÅÅ!
Har kul eller? vi sitter och  kollar på nå film från 1940 säkert. Men men.
Dagen har varit hur bra som helst.
Vi har hunnit vara och äta på stan och även kollat lite på presenter.
Sen har jag varit och bada med mina hundar nere på stranden och min lille bror har fått badat i sin lilla pool ;).
Sen har vi ätit och sen kom min farmor, mina farbröder och min ena farbrors tjej hit och firade min pappa. Sen efter att vi suttit och pratat och gått igenom bilder från midsommar så gick jag och min syster och tränade. Nice. Eller vi lyssnade på musik samtidigt så de blev ju roligare då ;).
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Nu väntar jag på att klockan ska slå 12 och då börjar min födelsedag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar