Translate

söndag 17 juni 2012

Tre saker :)

Tre saker jag inte förstår mig på: Mygg, mördare, svikare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: på mitt skriv bord ligger de en massa men typ, Dator, lampa, massa papper
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, ser på tv och chattar på Facebook
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Träffa nån kändis, åka till usa, vinna på lotto eller nå.
Tre saker jag kan: hahah kan inget. Nä men spela basket, rita :P, simma
Tre saker jag inte kan: mycket. Kan inte bara skriva 3 saker.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: One direction :). Payphone av maroon 5 eller på nå aktuelt. DE e typ de jag lyssnar på :)
Tre saker jag skulle vilja lära mig:  vet inte finns ganska mycket
Tre favoriträtter: tacos, pasta och grillat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar