Translate

torsdag 28 juni 2012

It' hard to dance whit a devil on your back

Hej!
Dom senaste dagarna har jag gjort en hel del. På min lille brors födelsedag så var jag och en kompis och min syster en sväng till storheden :) vi köpte väll inte så mycket direkt bara gick runt på massa affärer. Och min syster skulle visa lite skills till oss några gånger och alla gånger sluta i att vi garva ihjäl oss och hon gick med böjd rygg och höll handen på stället hon hade slagit sig på. Hon gjorde de minst 3 gånger :P. Hahah. Sen hade min bror ett litet kalas på kvällen.
Igår var jag också med nuzura. Men då gjorde vi inte så mycket. Igår på kvällen kunde jag inte blogga p.g.a. vi hade inge ström på hela kvällen! Men men..
Nu sitter min lillebror och kollar på nå barn program och min syster sitter och håller nå hemligt :P Hahah kul men ses snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar