Translate

tisdag 5 juni 2012

I try to move but I'm stuck in my shoes

Hej!.
Har inte bloggat på ''riktigt'' på länge typ. Har slängt upp lite frågor men men.. Har varit för j*ävligt trött less och seg dom här dagarna.
Orkar inte gå tillbaka och berätta men vi har varit på friluftsdag i regn och sen har de inte hänt så mycket.
Idag på skolan har vi städat ur skåpen. Sen städade vi klassrummet. Jag och mina kompisar städade hela diskbänken, Var inte de fräschaste  kan jag ju bara säga. Sen hade vi rast och spelade cirkus innan vi for och kollade på brännboll. De var 9:orna mot lärarna. 9:orna vann. Sen for jag och 2 kompisar till dollar. Sen for jag hem och sov och hämtade min lillebror. Annars har jag typ inte gjort nå.
Detta känns som ett riktigt onödigt inlägg men men...
Här är en bild från turkiet. Det var utsikten till havet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar