Translate

måndag 4 juni 2012

allmänt del 1

Hur bor du:  I ett hus
Brukar du komma i tid: Ja för de mesta 
Hur lång är du:  177 och en halv cm
Kan du laga mat:  Nja lite
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar
Vad har du på dig just nu:  en adidas tröja och byxor
Har du någon fobi: Nja jag vet inte riktigt ''fobi''
Hade du en bra kväll igår:  Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: hårfärg
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: hahah nä med mamma och pappa. Haha nä jag har sovit i min egen säng
Vad hade du sönder senast: jadu nu kom de upp mycket i huvudet.
Vem snackade du med senast: mina kompisar :)
Varm favoritdricka: Te eller varm chocklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu kanske inte bör säga de
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: De beror på. Lite olika från person till person
Någon jag stör mig på: Mycket. Väldigt mycket. som att man kan låtsas vara nåns bästa vän men sen gå och snacka massa bakom  rygg på hon/han 
Intressen: Basket
senaste person du kramade: Min kompis

Senaste person du ringde: Min kompis
Senaste person som ringde dig: min pappa
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: när jag blir äldre
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja vem gör inte?
Är du sugen på något nu: nja nä är typ illa mående
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 15.. Hahah nä ingen
Använder du hudkräm: nja ibland
Attraheras du av män med skägg: nä??
Micro-pop eller poppa själv: beror på
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: nä
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: One direction WMYB
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: Ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar