Translate

onsdag 2 maj 2012

A picture of you is so magical

Hej!
Har inte hunnit blogga igår eller på vallborg. Vallborg spenderades med vänner. Vi var och kollade på brasan och sedan gick alla till mig och då trodde vi att vi var ute låsta men så vare inte. Men eftersom vi trodde de gick vi ut till vårt lilla typ hus på gården och spelade kort och så. De var kul. Sen kom Pernilla. Hon sovde även över hos mig. På kvällen spelade vi lite basket ute. De var riktigt kallt. Sen skulle vi följa Nuzura en bit och bestämde oss för att ta en omväg hem. Men den vägen tog så länge så vi sprang. Hahah de var kul. Sen när vi kom tillbaka kollade vi lite när min familj spelade vi sen när dom gick och la sig så gick vi och såg på film. Vi började och se på Kill bill men vi böt efter ett tag till Breaking dawn. Sen gick vi och la oss och pratade ett tag.

Igår så började med att min telefon ringde typ halv 9. Sen vare svårt att somna om men de gick. Sen när vi steg upp gick vi och åt och sen ut med hundarna. De var varmt men blåste lite. Sen var vi ute och spelade basket och lekte kurra gömma. De var kul. Sen på kvällen så tränade jag lite och sen var klockan mycket så jag gick och sovde..

 Dagens bästa lektion var helt klart So:n.. Hahaha blev lite skratt där. Sen har de bara varit lååååånga lektioner. Nu ser jag på Glee :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar