Translate

tisdag 22 maj 2012

Baby let me find out your secret

Hej!
Orkar ännu inte berätta om resan men kommer nog slänga upp nå bilder när jag har tid och rätt dator.  Men har inte så mycket tid just nu så vi får se när de kommer upp nå :P
Idag så gjorde vi väll inte så mycket speciellt på skolan. Men de var lite kul ändå att vara tillbaka efter att ha varit borta ett tag. Sen for jag hem och åt och så sen for jag till hallen och hade den jobbigaste träningen på hela året... Eller nä. Efter som de e off season så är de inte lika mycket basket så denna träning fick man göra vad man ville. Då blev de lite prat och lite fotboll på en basket träning!!! Men lite basket också..
Nu sitter jag och kollar på nå melodifestival grejs.  Kanske tråkigt :P Men  men kommer inte att hejja på sverige. Gillar inte låten men lite ändå för att de e sverige... Men kommer hejja på Jedward tror jag. Jag gillar inte dom personligen men deras låt är bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar