Translate

onsdag 11 april 2012

you're are the most beautiful person in the world

Hej!
Har inte bloggat på en vecka p.g.a har inte varit hemma på hela veckan typ.
Men på torsdags morgon åkte ju vi till Norrköping. De var nog den roligaste, mest skrattande, mystiska och bästa resan vi gjort med vårt lag. Den och den till Eskilstuna :D. Vi slutade på 4 plast av 10 lag. Så de var ju ganska bra ändå :).  men stället vi bodde på var nog de VÄRSTA jag någonsin sett. Och då överdriver jag inte. Men resan var svin kul :D
Sen när vi kom hem på söndags kväll så packade vi upp och gick och sovde. Hade stigit upp 7 och klockan var typ 10. Sen på måndags morgonen så for jag och min pappa till min stuga där min mamma och mina syskon var. Vi var där tills idag. När vi kom hem idag så åt  vi och for sedan på Northland. Dom förlorade med 1 poäng efter förläning. De står nu 2-0 till Telge i finalen.
De går lite bättre för LF som ligger under med 2-1 och har hemma plan på fredag. Kommer dock missa matchen. Jag ska till Umeå på läger.

På en LF match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar