Translate

söndag 22 april 2012

Now you just somebody that i used to know

Hopp och hej!
Igår hann jag inte blogga :P Var med mina kusiner typ hela dagen.  Vi for till Leos. De var ganska kul vi spelade lite basket och körde jaga.  Sen när vi kom hem så åt vi sen såg bi först på Breaking dawn och sen efter de Titanic. Tror klockan hann bli 2 innan vi var klara.
Idag har jag väll inte gjort så mycket. Har sett på Kill Bill vol. 2 och sen ville min syster och kusin se på Never say Never så då skypa jag med Pernilla istället. Nu ser jag på basket finalen i herrligan. Inte för att jag direkt bryr mig :P.
Ska också bara skriva att Urule Igbavoa (stavning) blev klar för LF ett år till i fredags :). Hoppas LF nu Lf förlänger med en spelare som jag vill till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar