Translate

tisdag 3 april 2012

A LIFE WITHOUT DREAMING IS A LIFE WITHOUT MEANING

Hej!
Går dagen var en bra dag för min del. Skolan gick hyfsat fort och sedan hade jag träning som vi flyttat fram. De var en kul träning de :). Sen for jag hem och åt och såg sedan på LF, som spelade sin sista och avgörande match mot Sundsvall. Om dom hade förlorat hade säsongen varit över men som tur var så gjorde dom inte de och vann med 10 poäng :D. Asså dom är dom bästa som finns ;). Nu väntar semifinal mot Södertälje. De kommer bli tufft men de ska dom nog klara :D.
Nog om de idag hade jag sovmorgon till 10 i 10 sen hade vi Engelska och sedan idrott sen slutade vi. Sen hade jag träning! de var den sista träning innan Norrköping. Ganska nice ändå ;). Sen har jag inte gjort så mycket. Städat min garderob. Alltid lika kul eller?!?! Nä de är de inte :P
Nu ska jag gå och se på Tv och sen gå och sova :P

Bara lite fel datum på min kamera :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar