Translate

fredag 27 april 2012

I'm your biggest fan

Hej!
Denna fredag har varit riktigt bra faktiskt :D. Började dagen med So. Vi hade religion. De var ganska kul. Jag och några tjejer gick till ett grupprum och hade kul :D. Sen hade vi Elevens val. Jag har HK så ja.. Vi gjorde kebab. De var gott :P. Sen hade vi svenska sen sluta vi. Då for jag hem och lämna min cykel och for sedan till stan för att träna på gym. De gick ganska bra :). Sen köpte jag en bikini och ett par skor innan jag for hem också. Så de kunde ju inte ha suttit bättre. Nu är de bara 2 veckor kvar till Turkiet :D De längtar man ju lite halvt till :P.
Sen är de cirka ett halv år kvar till basket säsongen drar igång igen. :P lite för länge de dock. Men tiden kommer nog gå fort när de e sommar :D
Men jaja. Denna fredag har varit riktigt bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar