Translate

onsdag 7 mars 2012

man ska inte behöva skriva när man fyller år på Facebook, riktiga vänner ska veta ändå

Ja nu är jag tillbaka.
Matchen vanns av Telge. Nog för att jag redan visste de men jaja.. Nu ska jag gå igenom min veck lite snabbt vi börjar från lördag:
Lördag: I lördags så gjorde jag inte så mycket. Elin hade en kompis här på kvällen och jag färgade håret gyllen brun men blev ganska mörkt.
Söndag: Var jag och min pappa och min syster och en kompis och kollade på BG mot LF future. Lf future vann. Sen åkte jag en snabbis till affären och sen var de söndag kväll. Mys.
Måndag: Då började skolan efter lovet. Vi hade nytt schema som var ganska okej. Sen hade jag träning den var jätte kul. Sen var de kväll
Tisdag: Så fick vi nytt schema igen. De var bra förutom onsdagar. Jag trodde att skolan då skulle sluta 20 över 3 som de stod på schemat som vi fick i måndags så jag tänkte ju stanna i hallen till träningen som började 4 men så fick vi nytt schema så sluta vi 2 istället men orkade inte gå hem :P.
Onsdag: Ja så kom vi till idag. Den längsta dagen på veckan. Ända till 20 I FYRA!!! asså de e för länge.  Sen efter den tråk dag i skolan på for jag hem och åt och sedna for jag på basket.
De var de jag har glömt att blogga!  Men nu ska jag se klart detta program och sedan gå och sova! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar