Translate

torsdag 16 februari 2012

Words will be just words till you bring them to life

Hej!
Denna dag har skolan gått riktigt fort. De var väll tur. Hade dock 1 prov och 1 läxförhör. Men de gick ju fort ändå. Och imorn äre ju fredag :D.
Sen efter skolan har jag väll inte gjort så mycket.  Har kollat lite grejer för imorn.  Sen åt jag och for i väg till mitt paradis. Haha.. Nä jag for till hallen ;). De var en kul men ganska jobbig träning :D. På lördag ska jag få spela min typ första match på typ 2 månader. Så de taggar vi till. Tror dock inte att de blir så mycket spel tid för mig känner mig fortfarande lite halvt krasslig  :/ Men nån minut här och där ska jag i alla fall  klara hoppas jag :D.
Just nu håller jag på att kolla på armband jag vill ha. Jag får väll köpa dom själv om jag inte har nå snälla föräldrar som kan fixa de :')
See you soon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar