Translate

onsdag 29 februari 2012

I'll be your hero

Hej :P.
Idag har jag varit på stan med mina vänner och sedan tränat på gymmet med min mamma. De har varit en ganska nice dag ändå.
Igår sov jag till 11 då min mamma ringde. Jag åt frukost och lyssnade på musik i högtalarna i vardagsrummet :D.  Sen tog jag och min syster bussen till mjölkudden för att jag skulle vaccinera mig. Sen for vi och hämta min lille bror från dagis. Sen när vi kom hem vare typ istid på gården. De var så mycket snö asså så vi börja skotta sen kom min pappa och tog resten (typ över halva :P) sen hade jag träning och efter den såg jag hockey och basket och avslutade kvällen med Paranomal activity 2. Den var läskig :P
nu ska jag se på lite TV och sedan gå och sova. imorn ska jag köpa hårfärg :D.

2 kommentarer:

  1. Hej julia Palo jag bara älskar din blogg och din musik smak läs gärna min blogg www.elinpalo.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt elin att du gillar min blogg och min musik smak. Men de kunde du bara ha sagt :p

    SvaraRadera