Translate

söndag 5 februari 2012

i wanna stay up all night

Hejsan svejsan..
Helgen har varit helt fantastisk :). Har ju varit in soumi land. Vi bodde på ett hotell med ett äventyrsland typ :D (de var ett vatten). Jag badade typ 2 timmar sen tog hostan över så jag gick å duscha. Men mina kusiner badade i hela 6 timmar!?!?! Sen klaga dom på torr hud. Haha :D. Men de var så kul att bara åka up dit och träffa alla :D. På natten till fredag så sov vi hos min morfar :). De var en jätte kul spel kväll med mina morbröder. Jag vann nästan. Bara pappa som var bättre :P.
När jag kom hem så satt jag och kolla på roliga videor med ett kul band :D Haha dom bjuder verkligen på sig själva :D. Men nu ska jag gå och se på ''äkta Människor''
See you små Köttbullar :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar