Translate

lördag 11 februari 2012

cheaters are the biggest losers

Hej.
Denna dag började med att jag städade mitt rum. De blev riktigt bra. De har känns länge att de behövs. Så jag lyssnade på musik och städade.
Sen åkte jag till björx för att kolla när mitt lag spelade mot Gladan. Matchen i sig var bra, men de var fusk i sek. dom tog bort 4 av våra poäng och la till 2 till dom. Sen blev de sura miner från våran bänk. Tror dom typ hatar mig efter de... :O. Haha inte för att jag bryr mig sa bara vad jag tyckte. Inget illa menat till Gladan men sek. var VÄRDELÖST!! Men vi förlorade me 10 typ men skulle bara ha förlorat me 4 eller kanske vunnit. För de var väldigt avgörande fusk de där. Nu ska jag se på Melodifestivalen och sedan på Jag saknar dig. Najs kväll ändå efter allt idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar