Translate

tisdag 6 december 2011

2011

Varit ute en hel natt - Nja vet inte :P
Sovit under bar himmel -  Nää
Gråtit mig till sömns - Nja inte vad jag kommer ihåg
Druckit alkohol - nää inte medvetet iaf
Varit medvetslös - Nee
Varit utomlands - Spaninen, Grekland, Finland; Cypern; Mallorca 
Haft sex - Nää
Gjort något sexuellt med en person- Nee
Blivit kär - Vem har inte
Gillat någon- Ja du :P
Isåfall vem- Dedu :P
Fått mitt hjärta krossat - Nää de tror jag inte
Förlorat en vän - Jaa
Bråkat med mina föräldrar - nja inte riktigt bråkat..
Rymt hemifrån - Näpp
Tagit droger - Nope
Sovit i samma säng som motsatta könet - 
Hahha dedu. :P
Kännt mig extremt ful - Jope nån gång :P
Kännt mif extremt snygg- ahaha nja kanske
Lärt känna någon ny - Jodå
Gjort något jag aldrig gjort förut - Jaa
Läst ut en hel bok - Jope
Solat solarium - Nää
Jobbat - Jåå på max
Gjort något riktigt galet - Vem har inte :P
Piercat mig - Näj
Tatuerat mig - Nää
Badat naken - Haha kanske de..
Sovit en hel dag - Tror e
Dygnat - Jo 
Kysst någon offentligt - DEdu O.o
Fått en könssjukdom - 
Varit gravid - näääj
Varit ensam hemma - Lol Jaa
Haft sex nykter - 
Haft sex full - 
Funderat på självmord - Nääj
Kännt så mycket hat för någon - Jope
Varit med på tv - Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar