Translate

fredag 4 november 2011

you think you know it all, but baby you don't know a thing

Hej.. Igår var det hall häng i 10 timmar samman lagt :D ganska chill.. Det börja med att vi gick dit 12 så stanna vi till 3 sen gick vi hem och åt lite mat och for tillbaka till hallen så vi kom dit 20 i 5, då träna jag min systers lag :) det gick ganska bra faktiskt :D sen så stanna jag i hallen till vår träning som börja halv 7, den sluta 8 så hade Vråkens herrar match dom vann ganska stort mot gladans herrar :) den matchen sluta 10 då var de streat turnering för alla ungdomar :D Det var jätte kul :) vi blandade lag och spelade typ 4a matcher och en skott tävling ( jag vann av tjejerna). Så vi kom typ hem från hallen kl. 1 på natten :D Det var ganska chill :) Vi fick även varmkorv och festis :D
Jaja idag var jag i alla fall på basket northland mot solna.. Northland vann 
Men nu ska jag dra ses :D

Finaste Tunahallen

.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar