Translate

tisdag 8 november 2011

i will never win this game without you

Hej..
Idag har dagen gått väldigt fort :) som tur är.. På skolan hade vi vikarie i matte( vår matte lärare har borrat av fingret) som vi haft nu i kanske en månad.
Sen efter skolan gick jag hem och pratade med rolig personer :D Sen när jag kom hem så tröck man i sig mellan mål, städade lite i rummet och drog till hallen för träning 4. Träningen var väldigt kul :D vi sköt massa och sånt :).
Sen när jag kom hem så for vi på 50 års kalas..
När jag kom hem gick jag raka vägen till datorn och kollade på LF-Sundsvall. LF vann som alltid :) HAhah nee men dom spelade bra :)
Skolkatalogen har även kommit.. SER STÖRD UT. Men vem bryr sig att hela Luleå kommer att se den :/ JAG gör :O
Nu ska jag dra ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar