Translate

torsdag 10 november 2011

Boy, You got my heartbeat runnin' away

Idag har jag inte gjort så mycket...Eller på skolan så har vi haft matte, Engelska och bild. Bilden var roligast :D Fast är inte så bra på att rita :/.
Sen när jag kom hem satte jag på datorn och kollade lite på facebook. Sen så vaknade min lille bror så jag var tvungen att hämta han och ge han banan ( min pappa var ute med mina hundar). Sen när min pappa kom in så lagade jag och min syster mat. Det blev spagetti och tomatsås, lite vegetariskt.
Sen drog jag till hallen. Tränade först min syrras lag sen kom en från mitt lag så vi lekte lite vi korgarna och pratade om lite roliga saker... Sen hade vi träning. Det var en rolig träning :D
Men nu ska jag gå och kolla facebook lite sen kanske gå och sova ;)

Gammal bild på mig och min bror. förra sommaren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar