Translate

tisdag 25 oktober 2011

Snart så snart...

Hej..Igår så han jag inte skriva p.g.a hade träning till halv 9 stannade så klart i hallen ett tag sen drog jag hem och gick och duscha sen  övade jag lite på spanskan...  Det gick inte så bra... Men det var en kul träning som vanligt på måndagar :) Men har tränings värk i armarna i dag p.g.a vi skött så mycket :D
Idag på träningen gjorde vi typ samma saker.. kommer väll få ondare.. Och så stanna man i hallen i 2 timmar efter träningen.. Känns bra att man har spanska läxa som ska övas på och så jaa blev det inte så.. Men skolan i dag gick fort som typ alltid :) 
I Morgon kommer min mormor en sväng tror jag.. 
Och på FREDAG blire REGIONS läger.. Bara 3 DAGAR kvar.. samma dag blire höstlov <3 längtar så mycket <3 <3 :D
Hejdå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar