Translate

tisdag 18 oktober 2011

Sleep

Det där kulturens hus jobbet var ju kanska kul ändå ;) Vi hjälpte barn och gå tipsrundor om energi och så var vi vid nån cykel där man skulle få alla lampor att lysa en minut ( det var jätte jobbigt men klara 1,10min :D). Sen när vi skulle dra vinnare så vann 2 från mitt lag 2 biljetter till nån kulturenshus grejs var. Själv van jag ett USB minne.. Det var även elitidrottare som cyklade som också vann b la Niklas Olausson ( luleå hockey), Chris abott ( luleå hockey), Niklas wallin (luleå hockey) ocg Frida Grahn ( luleå basket damerna) 
Det var faktiskt en oväntad rolig kväll :D
Sen när jag kom hem fick jag panik för att inte hade spanska boken hemma och har förhör imorn :o så det blev lite skype med pernilla så fick jag läxan sen börja vi kolla på jätte fina bilder :D. Fa var även med :) det sluta me att vi skypa över en timma ;) hade i allafall svin kul :D
Men nu är jag trött så ska gå och sova ;)
en av bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar